Alaaf ze zijn af

Eindellijk na veel gefoeter en getier heb ik ze gisteren eindelijk af gekregen, de pakken voor carnaval
Het is wel een hot punt want er zijn er nu veel die denken dat ze als Gaddafi verkleed gaan maar dat  was dus niet het uitgangspunt, alleen is die man natuurlijk nu hot nieuws.
Ik kreeg net als verrassing van de jongens een prachtig boeket gerbera's ( mijn lievelingsbloemen) voor al het werk wat ik er aan heb gehad.
Het feest kan beginnen, ik was zelf ook nog achter de machine gekropen om iets met een heleboel stropdassen te maken, maar helaas ik kom er net wat te kort dus nu maar weer dassen voor volgend jaar gaan sparen of heel erg veel afvallen :-).
Ik duik dus de kast weer in om eens te kijken wat ik aan zal trekken.
Vanaf vandaag duik ik de komende 4 dagen het carnavalsgedruis in. Voor iedereen die carnaval gaast vieren HEEL VEEL PLEZIER.





Alaaf en Houdoe.

Reacties

Vera zei…
wowwwww wat een gave pakken! dit is echt super joh hoe je dat voor elkaar gekregen hebt!
en dan zo'n mooie bos bloemen! genieten!

groetjes

vera
Creaine zei…
schitterend zeg!!!
groet Ine
Wat geweldig gemaakt Agitte!!!
Die twee stelen de show met carnaval! Veel plezier!
Groetjes uit Boxtel, Yvonne
Unknown zei…
De boys kunnen op pad! En ik ben benieuwd hoe jij morgen hierheen komt! Jammer dat onze Jan al z'n stroppen heeft opgeruimd, anders had je die alvast mee kunnen nemen :-)
Tot morgen!
Marianne zei…
Dat is een carnaval in stijl!! Mooie pakken! Veel plezier!
Groetjes,
Marianne
wat attent van de heren zeg, leuk! En de pakken zijn echt mooi geworden, erg stoer!
helaas geens stropdassen pak dus!
Hallo Agitte,

Amai, ik vond de eerste al zo goed gelukt, en nu maak je er even zonder problemen een tweede pak bij , gewoon schitterend werk !!!

En wat lief van je jongens ség, om hun mama zo in de bloemen te zetten, het zijn toch teddybeertjes hé, (maar stt, niet zeggen hoor, dat hebben mannen niet graag hé, dat is niet cool hé, hihi)

groetjes, Jaimie
Hoi Agitte,
tijd niets van mij gehoord, maar ik hou je wel in de gaten hoor!
Wauwwwwwwwwwwwww wat kun jij goed met die naaimachine overweg zeg, geweldig!
Zij trots op hun mam en jij trots op hun, mooi toch he?
Wat dat stropdassen pak voor jou ............ je had gewoon heel brede stropdassen moet sparen, grinnik.
Als je er volgend jaar genoeg heb, maak je er dan wel een foto van?
Ik zou jij wel eens in stropdasjes willen zien ;-)
Heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeel plezier deze dagen,
groetjes,
Mary
Bianca zei…
Wat een werk, maar het resultaat mag er zijn. De pakken zijn geweldig.
Veel plezier met carnaval.
Groetjes,
Bianca
Patrice zei…
Hahahaha...er is echt wel een vijsje los bij jullie hé hahahahaha, we waren zaterdag in Breda en OH BOY wat heb ik er gegierd!! Mannen in wijvenkostuums.. oudere dames als sletjes (jaaaa echt), de winkels liepen vol verklede mensen...Oh het was zo lollig...in Antwerpen zie je dat niet hoor. Daar verklaren ze je voor gek, als je als banaan rondloopt. Maar jouw jongens zien er prachtig uit. Puik gedaan meid!!!
Yvonne zei…
wauw wat knap! en mooi
Nicoleke zei…
Super ! Wat ben jij toch een duizendpoot !

Populaire posts