Crisis?........recycle dan

Tja het leven wordt op dit moment natuurlijk beheerst door de crisis, dus we moeten echt creatiever worden en meer zelf geen maken met producten die we anders weg zouden gooien.

Hi nee hoor het is voor mij een goed excuus om weer van alles te verzamelen omdat ik weer een idee heb.
Ik had al jaren een aantal pasjes liggen die verlopen waren, die zijn namelijk makkelijk om bepaalde verftechnieken mee te doen.

Nu sla ik wel eens door... ik heb er niet een paar liggen maar gelijk een hele bus vol want mocht ik straks op 104 jarige leeftijd ook nog willen verven en er zijn geen pasjes meer dan moet je toch voorraad te hebben?!?

Omdat ik met de carnaval altijd wel iets origineels wil hebben is mijn thema dit jaar crisis recycle dan. Alleen begin ik altijd te laat en zal mijn thema dus volgend jaar wel van pas komen en dan zal je zien dat we dan weer een welvaartsjaar hebben en ik weer achter de feiten aan loop.
Heb ik net al mijn creditcards verknipt en dan heb ik ze weer nodig ;))

Ik zeg maar zo ik ben weer een dagje van de straat af geweest met mijn geknutsel.




Rondjes knippen, er kunnen er 3 uit een pasje en een blaar rijker.
Gaat wel stinken hoor als je ze wilt vervormen.

Het eindresultaat

Fijne carnaval voor degene die het gaan vieren en wie weet tot ziens hier beneden de rivieren

Reacties

Joke de Wit zei…
Wat een orgineel idee,leuk gedaan.Groetjes Joke
Unknown zei…
Zo dat is echt origineel zeg, super gedaan! Groetjes, Frea
Volgens mij is het model (Bob) niet zo blij met de ketting, omdat we zijn gezicht niet mogen zien. Jij kunt er wel blij mee zijn want hij ziet er heel leuk en origineel uit.
Gea zei…
wat een origineel idee!!
Veel plezier bij het canrnaval, groetjes van Gea (van heeeel ver boven de rivieren, lol!)
Unknown zei…
Over 15 jaar kun je een serie 65+ pasjes aanvragen gratis en voor niks, ha ha ha! Kun je nog ff vooruit ;-) Gave ketting is 't geworden!

Populaire posts