Onze tuin

Hier ben ik weer, terug op mijn oude blog. Dit blog ga ik verder gebruiken voor mijn ditjes en datjes de leuke dingen die ik mee maak en foto's die ik graag wil laten zien.
Om te beginnen zijn we onze tuin behoorlijk aan het omgooien.
Na de beslissing om toch hiet te blijven wonen hebben we er voor gekozen om een nieuwe tuin aan te laten leggen.
Onze tuin was op zich niet verkeerd maar de vijver was al vanaf het begin lek en dat was een doorn in het oog en omdat deze nogal groot was vonden we toch dat dan gelijk de hele tuin er maar uit moest.
Er stonden ook veel dingen verkeerd geplant, bomen die een bepaald uitzicht uit onze tuin ontnamen e.d en de tuin vergde erg veel onderhoud. Nu krijgen we meer een loungetuin.
Hier kunnen jullie dus de verloop van de tuin zien te beginnen met de oude situatie.

Reacties

Populaire posts