Ik ben vanmiddag bij scrappen doe je zo geweest en heb iets fantastisch gekocht.
een koffertje met een album er in, aan de rechterkant zit een ruimte om wat spulletjes in te doen.
Ik ga dit koffertje maken voor mezelf en dan doe ik er foto's in uit mijn babytijd en dan nog een klein jurkje of iets dergelijks.

Today I went to 'Scrappen doe je zo' ('This is how you scrap') and I bought such a fantastic item, a small suitcase with an album inside. On the right hand side there is space to put some stuff inside. I want to use this suitcase for myself, using some of my baby pictures and a small dress or something.

Reacties

Anoniem zei…
Ik vond het leuk om je te ontmoeten bij Scrappendoejezo! En het koffertje is echt geweldig! Ben erg benieuwd hoe het er straks uit gaat zien als er iets in zit!
Groetjes! :)
Angelina zei…
Gaaf koffertje! Ben nu al benieuwd wat je er voor moois mee gaat doen! ;-)
Anita zei…
OOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHH M O O I.
Laat je ons het resultaat ook zien??? Gaaf hoor!
Je@net zei…
WOW, dat ziet er gaaf uit joh!! Ben gek op koffertjes, blikjes, kistjes, doosjes etc. En dus heel benieuwd hoe dit er straks uit gaat zien!!

Populaire posts