Amsterdam.

Zo ben weer terug uit Amsterdam, wel heel tegenstrijdig, ik was uitgenodigd om samen met een vriendin naar een galapremière te gaan. De nieuwste film van Matt Damon, was trouwens een superfilm, het was het derde deel en de eerste 2 had ik niet gezien maar dat was geen probleem.


Het is eigenlijk niet echt mijn soort film, met veel actie maar hij was echt heel goed en ik wil zeker de eerste 2 delen ook zien. Donderdag wat vroeger weg gegaan met de trein zodat ik nog lekker door Amsterdam kon slenteren.
Ik was er zo vroeg dat ik nog naar de Duif ben geweest waaruit Jos Brink werd begraven.


Ik voelde mezelf wel een beetje een voyeur maar tja de man hield wel van belangstelling. Ik stond echt voor de deur naast Joop van Tellingen Overigens een sympathieke man waar ik wel een leuk gesprek mee heb gehad. Ik was er wat vroeg dus ik kon de beste plaats uitzoeken en die werd later dus ook bevolkt met alle tv ploegen. Best indrukwekkend hoor en half bekend Nederland was er natuurlijk ook. Het was er verder niet zo druk want de meeste mensen waren uit Carre al gelijk naar de begraafplaats gegaan.
Ik heb nog een liturgie van de dienst kunnen lezen die een medewerker van de Vlaamse TV mij even te leen gaf, is natuurlijk best bijzonder.

Op mijn gemakje ben ik toen maar weer mijn hoteletje op gaan zoeken om me in het gala te hijsen. Mijn vriendin was door de files wat te laat en we kwamen dus gelijk aan met Matt Damon. We mochten niet meer de loper op want ik denk dat ze bang waren dat we hem wat aan zouden doen. Het gekke is op het moment dat hij dus daadwerkelijk bij de ingang was dus nog op de loper we wel werden toegelaten, tussen 2 bodyguards werden we naar binnen gevoerd en we liepen dus gelijk met MattDamon over de rode loper (hilarisch toch?). Eerst een partij moeilijk doen en dan op het grote moment mochten we wel door.


Nou de afterparty was natuurlijk ook weer prima geregeld en weer half bekend Nederland gezien.


De volgende dag ben ik weer Amsterdam in geweest waar ik een winkeltje heb ondekt waar ik volgens mij verslaafd aan ga raken Lush, ik had het al een keer in Schotland gezien maar hier in Nederland had ik hem nog niet gezien terwijl hij ook in Denbosch zit. We hadden ons voor genomen daar niets te kopen omdat het ons niets leek cosmetica in blokvorm, maar door het ontzettend aardige meisje die ons hielp (bleek ze nog uit Veghel te komen en onze zoon te kennen) hebben ze er zeker 2 vaste klanten bij.



Reacties

Anoniem zei…
Het afscheid van Jos Brink zal best indrukwekkend geweest zijn. En dan is het wel even overschakelen als je 's avonds naar een gala moet. Leuk om mee te maken en de film lijkt me wel wat.
Bedankt voor de link naar het winkeltje, leuk om eens rond te snuffelen.
Groetjes, Inge:)
Anoniem zei…
Meid ten eerste wat zie je er mooi slank uit!!!!!! ten tweede volgende keer mij meevragen hoor..Mr damon is 1 van mijn favo's namelijk hehe!

corinnexxx
Klaartje zei…
Idd tegenstrijdig, maar ook ik zou er zeker even heen zijn gegaan als ik in Amsterdam was geweest....

Gaaf zo'n Gala!! En Lush is een superwinkel!! ben ook al een verslkaafde, al houd ik me meestal aardig in..... :)
Lisetta zei…
Goh, wat maak je toch allemaal mee Agitte, leuk om te lezen. Ik heb even op de site van het flush winkeltje gegeken, maar ik kan me voorstellen dat je overstag bent gegaan. Moet toch eens naar Den Bosch denk ik.....

groetjes Lisetta.
Angelina zei…
Lush is FAN-TAS-TISCH!!!! Ze zitetn in de Klaverstraat en in de Leidsestraat.. Ik kan er nooit voorbij lopen... MOET altijd naar binnen. Je hebt zo te lezen wel een bijzondere dag gehad. Tja, het blijft een stad met vele kanten.
;-)
Anoniem zei…
idd heel tegenstrijdig,maar we heel mooi denk ik om mee te maken lijkt me...en dan in de avond een gala...wat een glamour...heerlijke twee dagen heb je gehad volgens mij.knapt een mens van op...!!
Iris zei…
hey Agitte!

Wat leuk dat ik je blog gevonden heb! Lang geleden dat ik je gezien heb...
Zag in de creatief met foto's dat je zoveel bent afgevallen. Wow! Knap hoor!
Je@net zei…
Een indrukwekkende dag Agitte!
En LUSH....mmmhh, de heerlijkste winkels in Nederland! Pas maar op, want naast scrappen raak je snel verslaafd aan Lush producten ;-)

Populaire posts