Boekjes

Vandaag heb ik eens een dagje vrij gehouden om echt iets voor mezelf te maken....maar ik heb sinds een tijdje een leesbril en daar wen je toch snel aan. Ook ben ik hem constant kwijt, zoals vandaag. Dus nu mijn project klaar is en ik mijn bril weer heb gevonden ben ik toch niet zo tevreden over mijn werk dan zie je pas de foutjes. Ik heb op het event Anneke ontmoet, heel vluchtig, haar dochter had pins gemaakt om te ruilen en op het moment dat ze bij ons stonden was het erg druk op de stand. Maar bij thuiskomst ben ik op haar blog gaan kijken en werd gelijk geïnspireerd door de boekjes die ze daar op haar staan. Lang geleden heb ik ook nogal eens wat boekjes gemaakt vooral heel klein op poppenhuis formaat. Dus vandaag maar weer eens aan de gang gegaan met mijn Copics, de airbrush. Ik wilde er nog een doosje omheen maken maar dat doe ik pas als ik tevreden ben over het resultaat. De kleuren die ik heb gebruikt zijn RV09, YG25, YR07, Y15. Stazon Pumpkin, Fuchsia Pink, Sunflower Yellow, en Cactus Green.
Over de techniek kan ik jullie niet zoveel vertellen, die laat ik namelijk ook zien in het certificeringsprogramma en de techniek heb ik ook in mijn laatste boekje staan.
Als jullie meer willen weten over dit programma moet je even gaan kijken op Gek op Copic .

Reacties

Anneke zei…
Heel leuk gevonden met die tulpen, dat is echt een heel veelzijdige stempel! Ik heb mijn bril wel op en toch zie ik niet direct fouten hoor. Ik vind het een mooie set boekjes, ik ben altijd blij als ik iemand kan "aansteken" met mijn boekenvirus :)
Groetjes Anneke

Populaire posts