Nou ik ben dus ook getagged door Anita.

Wat draag je nu?


Zwarte rok, zwarte shirt, zwarte riem, witte teenslippers.
2 dingen die je hebt in je relatie
Liefhebbende man, en alles wat ik me wensen kan
2 van je favoriete dingen om te doen
koken voor vrienden, scrappen, stempelen, restylen van huizen, woonschoppen. (oeps mocht er maar 2)
2 dingen die je heel graag wilt
nog meer afvallen en in vrede en gezondheid verder leven met mijn gezin
2 huisdieren die je hebt
Loeki een jeweetwel kater en Saar een jeweetwel poes.
2 mensen die deze vragen ook gaan invullen
Vrijwillegers? iedereen is al een keer geweest volgens mij
2 dingen die je gisterenavond hebt gedaan
Uit eten geweest met een vriendin (ja mager hoor) en vroeg in slaap gevallen.
2 dingen die ik vandaag heb gegeten
Kip en crackers
2 favoriete plekken
Mijn scrapkamer en buiten onder mijn overkapping.
2 dingen die je morgen gaat doen
Artikelen maken voor de CMF
2 favoriete feestdagen
Koninginnedag, Pasen.
2 heimelijke genoegens
Oeps hebben jullie niets mee te maken (hihi)
2 dingen die me laten lachen
Schone schijn (engelse serie met Hyacint Bucket) en als mijn katten aan het spelen zijn.
2 dingen die ik met de post kreeg
cijferswap van Paulien en een bankafschrift

Reacties

Dat zijn korte en krachtige antwoorden Agitte !
Leuk om te lezen .

Populaire posts